3 Mayıs 2010 Pazartesi

KOZALAKTAN ÇİÇEK... BEN YAPTIM !






Bunu geçen sene yapmıştım. Eve hediye gelen yapma bi çiçek vardı. Bir süre öyle kullandım. Ama sonra hem çiçekleri soldu hemde görüntüsü sıktı beni. Ben de bir değişiklik yapmanın zamanı geldi dedim kendi kendime. Ve işe koyuldum. Çiçeklerini söktüm. Köydeki evin bahçesindeki çamın kozalaklarını toplamıştım zaten önceden. Bir yerde kullanırım diye. Onları sprey boyalarımla boyadım. Silikonla dalların üzerine yapıştırdım. Değişik bir çiçeğim oldu. O zaman bu zamandır bu şekilde kullanıyorum. Ve gören herkes önce bi şaşırıyor sonra çok beğendik diyorlar. Ben de mutlu oluyorum tabi. Takdir edilmek güzel şey :-)

Peki bundan söktüğüm çiçekleri attım mı sizce. Ne ayııp. Atılır mı hiç. Nedir mesele sizce? Mesele hiç bir şeyi atmamakta. Onları da değerlendirdim. Bir kapı süsüm vardı çin pazarından aldığım. Hani şu dalları yuvarlayıp yapılanlardan. Üzerinde samandan bir korkuluk oturuyordu. Onu hiç sevmedim. O korkuluğu söktüm. Çiçekleri yine sprey boyalarla boyadım.( boyalar da evin inşaatında ustalardan arta kalanlar) Ve dalların üzerine yapıştırdım. Süper bi kapı çelengi oldu. Teyzeme hediye ettim. Kapısında asılı. Ona gittiğimde onu da fotoğraflar yayınlarım burda. Hatta o çelengden bir tane daha var elimde. O da süslenmeyi bekliyor. İlerleyen zamanlarda. Şimdilik bu kadar. Sevgi ve sağlıcakla kalın. Hepinize bol hobili günler...

2 yorum:

  1. Hoş olmuş güzel günlerde kullanın kapı çelengini merak ettim bakın şimdi :)10marifet zelihaemir

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim. en yakın zamanda onu da yayınlıycam umarım :)

    YanıtlaSil