22 Mayıs 2010 Cumartesi

Adını Siz Koyun

   Kitap ayracı mı diyim süs mü diyim bilemedim. Ama sanırım güzel bişey yaptım :-) 10marifette biri yayınlamıştı ama çok üzgünüm hatırlayamadımkim olduğunu. Beğendiğim projeleri yapılacaklar listeme kaydediyorum. Sonra kimin eklediğini unutuyorum. Şimdiden sonra dikkat etmeye çalışıcam kimin eklediğine. Neyse bende kebap şişleri vardı, bıraz da keçe. Bunlar çıktı ortaya. Aşama aşama kaydettiğim için açık açık anlatmıyorum. Yeterince açık oldu zaten. Herhangi bir sorunuz olursa yanıtlarım. Buyrun bakın:-)









Bu kitap ayracı olmuş hali.


Bu da süs hali. :-) Nasıl olmuş sizce?

6 yorum:

  1. aaa çok güzel yahu, ben de abeslang aldım bir kutu, onlarla kitap ayraçları yapıyorum ama seninki de çok hoş olmuşlar yani...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler. beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuşlar, ne mutlu sana ki listenden bir proje eksilmiş, darısı başıma :))

    YanıtlaSil
  4. çok sağol Banu ablacım. evet yapılacak listem eksildikçe ben de mutlu oluyorum çok. evlenince baya bi ara vermiştim beş ay oldu. yerleşmek falan. şimdi tam gaz devam ediyorum:)) bende çok uzun zamandır senin siteni takipteyim. bahçene evine bayıldım.iyi günlerde otur. ayrıca senin de izmitte olman daha bi yakın hissettiriyor:))

    YanıtlaSil