9 Ağustos 2010 Pazartesi

Süt Kutusunu Geri Döndürdüm :-)

             

                 Uzun zamandır internette sorun yaşıyorum. Benim bilgisayarımdan mı kaynaklanıyor yoksa genel bir sorun mu bilmiyorum. Sayfaları açmıyor. Sürekli web sayfası görüntülenemiyor yazısıyla karşı karşıya kalıyorum. Artık çıldırmak üzereyim. Bu nedenle bloglarınızı takip edemiyorum. Neler yaptınız merak ediyorum. Umarım çözülür bu sorun. Bir hafta izindeydik ve eşimin halasının nişanı vardı. Gittik nişanı yapıp döndük:)) Allah mutluluklar versin çiftlere. Bende gitmeden önce yaptığım ama yayınlayamadığım geri dönüşüm organizerimi sizlerle paylaşıyorum şimdi. Buyrun seyredin...







                 Tamam kabul ediyorum en üstteki beyaz karton güzel durmadı. Ama napayım karton çok sertmiş istediğim şekle sokamadım. Daha yumuşak olaydı sözümü dinlerdi:)) Zaten maksat denemekti. Denedim mutluyum. Nette görmüş yapılacaklar listeme eklemiştim. Bizim evde çok tüketilir süt ve meyve suyu. Eşim çay sevmez. Kahvaltıda, yemeklerde, akşam tv karşısında otururken sürekli meyve suyu içer. Gece de  uykudan kalkıp süt ve bisküvi yer yatar. Değişik bi huy:)) Alışveriş yaparken görmelisiniz bizi. 8-10 tane meyve suyu 4-5 süt alırken kasiyer savaş mı çıkacak der gibi suratımıza bakıyor:))

                Neyse sürekli bu kutuların çöpü çıkar tabi evde. Her attıkça acırım böyle işe yarayabilecek şeyleri. Bende böyle bir deniyim dedim. Meyve suyu kutusundan cüzdan yapımını da denedim. O da oldu  ama pek beğenmedim. Çok fazla geri dönüşüm oldu. Kullanmayı tercih etmiyeceğim için fotoğraflamadım. Ancak çocuklarla birlikte yapılıp eğlenilebilir. Şimdi Kocaeli belediyesi geri dönüşüm bidonları koydu; artık atmaktan kurtuldu bu kutular.  Yapımını aşama aşama fotografladım. Buyrun bakın.





Bir tarafını ortasından çizdim. Yanları çapraz şekilde, arkasını daha yukardan çizdim.









Ortası değil diğer tarafından kestim. Ortasından çizdiğim tarafa kıvırdım.








     Havlu peçeteyi yırtıp tutkallayarak tüm kutuyu kapladım. Bir gün kurumaya bıraktım. Ertesi gün de boyadım. Sert ve sağlam oldu.











Üst kısmına beyaz karton yapıştırıp güzelleşsin istedim. Karton sert olduğu için hiç istediğim gibi olmadı. Ama bana yeter dedim:)) Minyatürle uğraşırken bir sürü ufak tefek parçalar artıyor elimde. Düşüp kaybolmasınlar diye içine atıyorum iyi oluyor. Bunun için normal, herhangi bir kutu da kullanabilirdim. Neden bu kadar uğraştım derseniz? Bilmem ki deli miyim neyim:)) Sonuç ne olursa olsun böyle şeylerle uğraşması zevkli zaten. İnanın sonuç; yaparken eğlendiğim kadar eğlendirmiyor beni :))  Sağlıcakla kalın...

6 yorum:

  1. sevgili sarı melek çok kullanışlı çok da güzel bir geri dönüşüm

    YanıtlaSil
  2. Olmuş , olmuş. Gayet güzel olmuş. İşe yarıyor mu?
    Ona bak sen. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. harikasınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben çok beğendim, çok güzel ve kullanışlı olmuş. Özelliklede havlu peçeteyi tutkallmak harika bir fikir. Aklına, fikrine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Elleirne sağlık Sarımelek, çok değişik olmuş...

    YanıtlaSil
  6. sevgili Gönül
    neduk
    befece
    atölyekedi
    ve sibelin hobi dünyası

    hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. güzel yorumlarınız beni mutlu etti. çok ahım şahım değil ama oyalanıyorum işte:))

    YanıtlaSil