1 Mayıs 2010 Cumartesi

Fotoğraf Makinem Yook !

Yani var da; dijital değil. Fotoğraf ekleyemiyorum bu yüzden. Hali hazırda devam eden projelerim var aslında. Başlamayı düşündüğüm projeler de hazır kafamda. Ama gelin görün ki size gösteremiyorum bir türlü. Şu an görümcemin kızına kalemlik üzerinde çalışıyorum. Bitti sayılır ufak tefek birkaç işi kaldı sadece. Sonra yakında doğum yapacak olan bir arkadaşımız var. Eşimin arkadaşının eşi hamile. Yakında kızları olacak. Allah hayırlısıyla kurtarsın ikisinide. Ona minyatür bir tablo yapmak niyetindeyim çocuk odasına asması için. Sonra anneme(eşimin annesine) minyatür bir mutfak çalışması yapmak istiyorum. Yaptığım tabloları çok beğenince benden rica etmişti. Tüm yapım aşamalarını sizlerle paylaşıcam bir şekilde. Hiç korkmayın:-)Daha öncede dediğim gibi eşimin telefonuyla çekmeyi deniycem. Güzel fotoğraf çekiyordu. İnşallah olur onunla. Hatta şimdi kalkıp hemen bir deneme yapayım ben. Evet evet bir deniyim ben onu. Tez zamanda da bir makine almak umuduyla. Onlar da ateş pahası. Geçen gördüm bir tane 800 milyon. Bi de hangisi iyi anlamam ki ben. Önce bir araştırma da yapmalıyım. Ve para biriktirmeliyim. Şimdi gidiyorum ve canım kocamın telefonunu yürütüp resim çekme denemeleri yapıyorum. Olursa ne ala tez zamanda sizinle paylaşırım. Kendinize iyi bakın. Sevgi ve sağlıcakla kalın.

2 yorum:

  1. Ahhh ah ben de bundan muzdaribim hayatım. İyi bir makinen olamlı gerçekten bloğun varsa....

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum. en kısa zamanda edinicem:))

    YanıtlaSil