10 Mayıs 2010 Pazartesi

Kipa Aile Klübü Ve Halk Eğitim merkezi

   Kocaelinde oturuyorum. Geçen gün eşimle Kipa alışveriş merkezine gittik. Orda el işlerinin olduğu bir dükkan gördüm. Dedim sevdiğim için heralde, her yerde buluyorum bi hobi etkinliği. Meğerse Kipa ücretsiz hobi eğitimi veriyormuş. 18 yaş üstü isteyen herkese. Ordan bi kaç resim çektim. Çok net mi bilmem ama bi görün derim :)

    Çok güzeller değil mi? Daha çok şey vardı. Ama dükkan o an kapalı olduğu için dışardan ancak bu kadarını görünyüleyebildim. Satışını yapıyorlar mıydı bilmiyorum. Belki yapıyorlar. Çok hoşuma gitti. Böyle sosyal sorumluluk projelerini çoğaltmalılar bence. Herzaman dediğim gibi "herkesin bi hobisi olmalı". O zaman insanların uğraşmaktan zevk alacağı şeyler olur. Ve gitgite deforme olan gençlik belki böyle kurtulur diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder