7 Kasım 2012 Çarşamba

Yardım İstiyorum...



         Yeni sürüme geçeli yayın yollayamıyorum. Sebebi de yeni yayın butonunu tıklayınca sayfanın üstünde gelmesi gereken kısayollar gelmiyor. Yazıma ne resim ekleyebiliyorum; ne de özelleştirebiliyorum. Ayrıca takip eden izleyicilerimi asla göremiyorum. Resim ekleyemediğim için daha başka nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Ama şu an bile yazdığım metin uzadıkça bir satırdan yukarısını göremiyorum. Üste kayıyor ve görünmez oluyor. Yazımın tamamını ancak önizlemeden okuyarak yollayabiliyorum şu an. Benim gibi bilgisayar özürlü birine yardım edebilecek birileri varsa yardımlarını esirgemesinler lütfen...

4 yorum:

  1. Önce farklı bir tarayıcıdan gir, bu aralar çok hata veriyor, yazı hazırlarken resimler dans ediyor falan. Bir de yazıyı hazırlarken yazılan kısmın hemen başında oluştur ve html kısımlarından oluşturun seçili olduğuna emin ol. Html kısmına bastığın için kısayollar elbette gözükmüyor.Anlattıklarına göre söyleyebileceğim bu kadar, başka bişey olursa yardıma hazırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bahar006 çok ama çok teşekkür ederim. Sorun tam da buymuş. Başka bir tarayıcıdan girdim. Yine de gözükmedi. Oluştura basınca geldi her şey yerli yerine. Çok teşekkürler şimdiye kadar da sorsaymışım. Bedava aylardır yazı ekleyemiyorum. Bilmediğini sor diye boşuna dememişler. Bir bilen mutlaka oluyor:) Çok sağolun...

      Sil
  2. sanırım virüs girdi.takip ettiğiniz bloglara bakın .keşke bende iyi anlasam ama bu yeni arayüz çok gıcık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Alanay size de çok teşekkür ediyorum. Cevaplama inceliğini gösterdiğiniz için. Bu arayüzü bende sevmedim. Ya da tam alışamadığım içindir.

      Sil