4 Ağustos 2012 Cumartesi

Sessizliğimin Geçerli Sebebi Var...

:-)


   

16 yorum:

  1. inanmıyorummmm çok şükür sonunda ay pek mutlu oldum keyiflendimm
    masum melek geliyo desene :)allah tamanına edrirsin cnm bnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mavişim. İlk sana haber vermek istedim inan ki... Nekadar sevineceğini bildiğim için ama ilk aylar çok sıkıntılı geçti bu sefer. Ancak kendime gelebildim. Dualarını üstümden esirgeme. İnşallah bu sefer bebeğime kavuşmak nasip olur sağ salim.

      Sil
  2. bebek mi geliyor yaşasınnnnnn.dört blogcu arkadaşım daha anne olacak allah tamamını erdirsin sağlıkla kavuşun.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil ablacım çok sağol. Evet uzun ve acılı tecrübelerden sonra bu sefer gelecek inşallah. Allah herkese bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzelliği. Bende de sevgiler size...

      Sil
  3. Şu mübarek ramazan ayının hürmetine ve dualarımızın kabul olması dileğiyle sana , eşine ve gelecek yavrunuza sağlık ve huzur dolu bir yaşam, İNŞALLAHHH :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNNNN... Ağzına sağlık. Yaradan kabul etsin bu güzel duanı:) Bu iyi dilekler bendende sana gelsin Özden Abi. Allah herkesin oruçlarını, dualarını eksiksiz noksansız kabul eylesin. Bayrama hayırlısıyla ulaştırsın hepimizi. Seneye ramazanı da görmeyi nasip etsin cümlemize...

      Sil
  4. Allah sağlıkla, hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin. Anneli , babalı büyüsün .Hayırlı evlet olsun. Sarı meleğim daha ne diyeyim bilemedim o kadar sevindim ki... Benim teyzemin gelini 23 sene beklemişti. O süreçte onunla ağladık, onunla güldük.Onun nurtopu gibi bir oğlu oldu. Seni çok iyi anlıyorum. Allah hayırlısı ile tamamına erdirsin canım. Bebişimize ve kendine iyi bak kocamaaan öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum:) Bunu duyunca ben; uzun zamandır bekliyorum dediğime utandım. Benimki çok daha kısa ama iki kayıbın üzüntüsü çok uzun seneler gibi hissettirdi geçen zamanı. Benim teyzemin 18 sene sonra oldu. Fakat benim sorunum olmaması değildi. Hayata tutunmak istemeyen bebeklerim oldu. Ama bu dirayetli çıktı inşallah. Umarım sonuna kadar da direnir. Çok sağolun güzel dilekleriniz için. Çok çok teşekkür ediyorum. Bebişimiz lafıda ayrıca çok mutlu etti beni, söylemeden geçemiycem:) Küçük bir anektot; ben kız annesi oluyor muşum:)

      Sil
    2. Sarı meleğim inan gözlerim dolu dolu satırlarını okudum. Kurban olduğum Allah evlat isteyene versin. Benim bebeğim yok ama 5 tane dünya tatlısı yeğenim var. insan sevgisi hala bebek sevgisi bambaşka. Senin tutunamayan bebişlerine çok üzüldüm. Ama Allah'ın bir bildiği var .Biz sorgulayamıyoruz. Bizi senden ve bebişimizden habersiz bırakma. Dualarım sizinle . Ayrıca Bebişimiz lafı benim de hoşuma gitti . Seni mutlu etmesine de sevindim :) Sevgilerimle....

      Sil
    3. Tekrar çok teşekkür ediyorum. Şu dönem ettiğin dua daha bir kabul olur dediler. Bende sürekli o şekilde dua ediyorum. Allah isteyen herkese versin. İsteyen, dileyen, bunun için çabalayan herkese yaşatsın evlat sahibi olmayı. Evet bende çok üzüldüm kayıplara ama Allah'tan geleni kabul ettik. Mutlaka en iyisini o bilir. Yaradana dua etmekten ve ümit etmekten asla vazgeçmedik. Çok şükür muradımıza erdirdi. Umarım sonuna kadar da devam eder. Habersiz bırakmam. Zaten boş durmuyorum yeğenimin bebişi için süsler hazırlıyorum. Son ayı onun. Yakında onları paylaşacağım. Sonra da kendi bebişime birşeyler yapmaya başlıyacağım inşallah:) Görüşmek üzere...

      Sil
  5. sağlıklı uzun bir ömürle kucağınıza alırsınız inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül hanım çok çok teşekkür ediyorum. Dualarınızı bekliyorum. Sağolun:)

      Sil
  6. Sarı meleğim bizi uzun zamandır habersiz bıraktın. İnşallah herşey yolundadır. Allaha emanet ol. Hayır haberlerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacım (sıcaklığınıza sarılarak böyle hitap ediyorum) çok teşekkür ediyorum merak ettiğin için. Kızımda bende iyiyiz çok şükür. Herşey yolunda. Bayramla başlayan uzun bir tatil sürecimiz oldu; babamız izinde olduğu için. Denize gittik:) Ancak döndük valizleri yıkadık, yerleştirdik. Ev temizliği bile bitmedi henüz. Bunlarla uğraşıyoruz. Çok çok teşekkürler. Çok sağol ilgin için. Sende Allah'a emanet ol.

      Sil
    2. Sarı Meleğim :)İyi olmanıza , herşeyin yolunda oluşuna çok sevindim.Seninle birlikte gün sayacağım ama ne kadar günümüz kaldı bilemedim :)Tatil güzel de eve dönüşü eziyetli .İnşallah enerji depolayıp gelmişsindir.İyi olmanıza sevindim. Beni merakta bırakmadığın için teşekkürler...

      Sil
    3. Asıl ben teşekkür ediyorum, merak edip halimizi sorduğun için:) Evet dinlendik,bol bol yüzdük,ve gerçekten enerji depolayıp geldik. Denizi çok seviyorum;ama kim sevmez ki dime:) Deniz kabukları topladım, onlarla ilgili projelerim sürüyor. Bir kaç güne yayınlarım inşallah. Biz kızımla şu an itibariyle 22. haftaya girdik. Yani tam 5.5 aydır benimle kızım. Allah isteyen herkese yaşatsın bu güzel anları. Kızım da ben de seni çok seviyoruz Funda Ablamız:))

      Sil