8 Haziran 2010 Salı

Gazateden Yapılabilecek Diğer Projeler...

     Bana kapı önü mektupluğu lazımdı onu yaptım. Ama daha neler neler var. Daha yapmak istediğim şeyler var. Çünkü çok hoş şeyler yapılıyor. Zeliha arkadaşım sağol beğenmişsin ve başka yapılabilecek şeyler var mı demişsin. Senin için ekliyorum. Yabancı bir sitede görmüştüm bu resimleri. Blog adresini bulabilirsem onuda eklerim. Resimleri kaydediyorum sonra blog adreslerini bulamıyorum. İşte yapılabilecek süper güzel projeler...



Evet bende bunlar vardı değişik. Ama dediğim gibi yabancı bir sitedendi. Çok özür diliyorum aradım ama adresini bulamıyorum. Kaç sene önce bulmuştum bunları. Bi sakata gelmeyelim fikir hırsızı diye. Yapan bayanın ellerine, fikrine sağlık. Ayrıca süper açıklamalı anlatmış sağolsun. Tebrik ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder