6 Haziran 2010 Pazar

Bardak Altlıklarım...


     Yine Sergünden:))  Ama bunu geçenlerde eklemişti. Bana da bardak altlığı lazımdı. E yapayım bari dedim. Bay meraklıyı da çok severim. Küçüklüğümüzün çizgi filmiydi. Dışardan oyundan gelip izler tekrar oynamaya çıkardık. Gülmekten ölürdük. Şimdiki çocuklar çok şanssız bence. Kavgalı dövüşlü çizgi filmler revaçta bu ara.
   Gerçi bunlar sergünün altlıklarının çakması oldu biraz:) Biraz mı? :)))  O ahşaba yapmış, boyamıştı. Ben şimdi ahşabı nerden bulucam, elimde ne malzeme var dedim. Hııııı bi düşüneyim; bol miktarda köpük tabak mevcut şu ara elimde. Neden olmasın dedim. Kestim 6 tane kare. Çizdim üstlerine. Yanlız keçeli kalemle boyadım. Fırçayla düz çizemezsem diye. Ama olmadı şekilde görüldüğü gibi. Daha doğrusu bir süre sonra uçtu keçeli kalemin mürekkebi:) Tekrar üstünden boyayacağım. Ama şimdiden sevdim bunları:))

1 yorum: