5 Eylül 2010 Pazar

Ramazanın Son Davetleri ve Şişeden Mumluk...

          
           Ayy nasıl tutacağız bu sıcakta orucu derken mübarek ay bitiyor. Allah yardım ediyor. Allah seneye ramazana da hayırlısıyla, hep birlikte girebilmeyi nasip etsin cümlemize.  

           Geçen  cumartesi günü annemler kayınvalidemleri iftara davet etti, pazar da kayınvalimler annemleri. İkisinde de bulunduk doğal olarak. Bir adapazarı bir düzce derken eve döndük.

            Resim çekemedim tabi. Her iki yerde de benim için çok yoğun geçti. Mutfaktan çıkamadım. Hizmet ederken resimde çekemedim:) Ama düzcede yani eşimin köydeki evinde bir resim çekmeyi başardım. Şişeden mumluk resmi. Balkonda asılı. Tabi iftar davetinin ertesi günü. Orda eşimin babannesi ve halası yaşıyorlar. Halamız da çok marifetli. El becerileri güçlü biri. Ekim gibi de evleniyor. Geçenlerde nişanı olmuştu. Allah mutluluklar nasip etsin. Çok büyük bir potansiyeli kaybediyorum haberim yokmuş. Etekten dönüştürüp yaptığı elbiseleri gösterdi. Diktiği bebek kıyafetlerini. Süslediği çeyiz sandığını. Ben hayretten fotoğraflamayı unuttun iyi mi :)) Bir tek bu mumluğu fotoğraflamışım. Bu mumluğu kendisi mi yaptı soramadım; ama yaptım dese hiç şaşırmazdım. Öyle becerikli.








      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder