19 Ağustos 2010 Perşembe

Bal Gibi Nikah Şekeri :))






             Kardeşim bir arkadaşının nikahına gitmiş. Nikah şekeri olarak bu minik kavanozda reçeli dağıtmışlar. Başlıkta bal dedim ama başlık öyle daha yakıştı diye öyle dedim. Benimde böyle orjinal şeylerden hoşlandığımı bildiği için bana göstermek için saklamış sağolsun. İlginç geldi bana, ilk feda gördüm böylesini:)) Yani nikahlarına gelip dönen herkesin ağzında tatlı bir lezzet kalacak. Ağzına bir parmak bal çalmak deyimi de cuk diye oturur buna şimdi. Ama hoş düşünmüşler. Beğendim fikri. Sizede göstermek istedim. Evlenen çifti tanımıyorum ama Allah mutluluklar nasip etsin. Reçel tadında bir ömür geçirsinler inşallah :)


















Evde bile yapılabilir bu tarz bir nikah şekeri. Bir tencere reçel, ufak kavanozlar, biraz tül, kurdela ve inci...
Daha yemediğim için tadı nasıl bilmiyorum ama görünüşe göre kayısı reçeli. Ben çok reçel yiyen biri değilim. Ama şimdiden o sevimli şişesine göz diktim. Ne yapabilirim diye. Resimlerde ufaklığı belli oldu mu bilmem ama minicik bişey:) En iyisi reçeli bir an önce eşime yedirip şişeye el koymak:))

DİPNOT: Bu aralar çok sesim çıkmasada, devam eden bazı projelerle uğraşıyorum. Kimi o an aklıma gelip gerçekleştirdiğim kimi de planlı olarak devam edenler. Bittikçe yayınlamaya başlıycam inşallah. Allah oruçlarınızı eksiksiz noksansız kabul etsin. Hayırlısıyla bayrama da ulaştırsın hepimizi. Allaha emanet olun. Sağ ve sağlıcakla kalın...

7 yorum:

  1. Canım bencede harika bir fikirmiş.Bende tanımasamda Allah mesut etsin diyelim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    cok güzel bir fikirmis, paylasim icin tesekkürler,

    selamlar...

    YanıtlaSil
  3. ben teşekkür ederim her ikinize de:))

    YanıtlaSil
  4. oncelikle cok uzun arastirmalar sonucu bu nikah sekerini yapmayi aklima koymustum..kavanozlari bulmak icin uzun arastirmalar yaptim, daha sonra iclerine recel koyma fikri aklima geldi..en yakin arkadaslarimdan irem antalya dan turunc receli getirebilecegini soyleyince nikah sekerim ortaya cikti..daha sonra bir ozalitcide uzerindeki sticker lar yapildi..suslemeyi de ailece yaptik :) bu nikah sekerinin sahibi benim :))) herkese de tesekkurler...kardesinin kim oldugunu merak ettim bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. oncelikle coook uzun arastirmalar sonucu bu nikah sekerini yapmayi aklima koymustum..kavanozlari bulmak icin uzun arastirmalar yaptim, daha sonra iclerine recel koyma fikri aklima geldi..en yakin arkadaslarimdan irem antalya dan turunc receli getirebilecegini soyleyince nikah sekerim ortaya cikti..daha sonra bir ozalitcide uzerindeki sticker lar yapildi..suslemeyi de ailece yaptik :) bu nikah sekerinin sahibi benim :))) herkese de tesekkurler...

    YanıtlaSil
  6. aaa şaşırdım şu an. bu bilgisayar uzakları yakın ediyor valla. nerden nereye:) nasıl buldunuz bu yazımı:) kardeşim erkek, adı Ömür. çok iyi düşünmüşsünüz. umarım kızmadınız yayınladığıma. ama ben hoşuma gittiği, fikri beğendiğim için herkes görsün istedim:) şimdi telif de istersiniz siz:)) ömür boyu mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  7. ben de aynı şekilde nikah şekeri yapmak istiyorum ama bu sarı kapaklı kavanozlardan bulamadım nereden temin ettiğinizi yazabilir misiniz?
    teşekkürler..

    YanıtlaSil